Wednesday, August 10, 2016

Remeron 36






+

uyutan gibi sr, kz gibi yediren ila. ilk bi ba hafta de boyunca dndryo yrmek ​​bile zorlayo, uzun bir que boyuncaysa (2 ay Falan) ayaktayken hapurursan veya esnersen ayakta durmak iin bir yere dayanma gerei hissediyon bayilacak gibi oluyon. baka bir etkisini gormedim, yani yan etkileri olmayan bi ilac turu idi kullanmaya baladktan sonra acaba Hatam ettim ne ettim ben dedirten ilac de olan ana. Okula gidiyorsanz, hazrlanmanz gereken snavlar bitirmeniz gereken projeler varsa neden kullanrsnzki bole seyler dedirten ilac. projem var kahve icmeme gerek bile kalmadan negusel uyuyamyorum deseydim Polyanna olsaydm hncal Uluc ve hatta ayn zamanda Hasmet Babaoglu olsaydm dedirten ilac. késin bir ilgisizlik, kaytszlk: remernnnnn alkolle bilikte kullanldnda, alkol AlMn ykselten bununla Beraber yksek konsantrasyon kayb, alglamada eksiklik, Hafza kayb, buna bal santral sinir sistemini uyuturabilen bir ila. Hafza problemim var diye gittiim psikyatristin uykumu dzene sokmak iin verdigi ila. 14-15 saat uyutuyor de aralksz. aldktan sonra en fazla 1 saat dayanabiliyorum sonra oldugum yerde l gibi uyuyorum. itikten 1 saat sonra ya uyursunuz ya da yaptklarnz ki bunlar 15-20 dakikayla snrldr asla hatrlayamayacanz, fazla etkili ila. alndktan sonra asla direksiyon bana geilmemesi gereken ila. iki haftalk kullanmdan sonra beni etkilemez oldu, hatta hap iince uykum bile alyodu diyebilirim. SANR lar arttrd ve uyuzlatrd ksmen doru.




No comments:

Post a Comment